هنرستان پسرانه کاردانش امام صادق(ع) - ناحیه یک تبریز


بیانیه فرهنگیان آذربایجان شرقی به مناسبت 13 آبان

شعار مرگ بر آمریکا انعکاس خشم درونی ملت ایران به زورگوئی های تاریخی آمریکاست ، زورگوئی هایی که امروز نیز از لابه لای خنده های دیپلماتیک سران آمریکاخود را نشان می دهد.

قریب به سه نسل است که ملت ایران خشم فرو خورده از زور گوئی های استکبار را در سینه های خود پنهان نموده است و هرگز کودتای 28 مرداد و حاکم کردن استبداد سیاه پهلوی بر مردم ایران را فراموش ننموده است .

ما دستهای پنهان آمریکا در حمله ددمنشانه رژیم بعثی صدام ملعون به ایران که باعث به خاک و خون کشیده شدن هزاران انسان پاک باخته شد را در حافظه تاریخی خود داریم .

ما ضجه و ناله دختران معصوم زینبیه میانه در لابه لای آتش و خون بمباران هواپیماهای عراق با حمایت آمریکا و دیگر ایادی آن را از یاد نبرده ایم .

ما حمله ناجوانمردانه ناو آمریکایی به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس که موجب به شهادت رسیدن مسافرین مظلوم آن گردید را هرگز از یاد نخواهیم برد.

ملت قهرمان ایران گفت و شنودهای امروزین سران آمریکا را نیز اعتبار سنجی می کند و تا اطمینان از عدول آنان از خوی استکبار گری و گفتمان ارباب و رعیتی از ایستادگی گام پس نمی گذارد .

لذا ما فرهنگیان آذربایجان شرقی اعلام می نماییم دوشادوش مردم قهرمان ایران و پیشاپیش دانش آموزان عزیز ، عزم و اراده خویش مبنی بر ایستادگی و مقاومت در مقابل سلطه طلبی ها را در روز دوشنبه 13 آبان 1392 به نمایش می گذاریم و از سایر هم وطنان غیور و همیشه در صحنه نیز می خواهیم در راهپیمایی با شکوه روز 13آبان روز نفی سلطه و مبارزه ملی با استکبار جهانی به صورت گسترده شرکت نموده و بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره ) هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

                                                        و من نصر من عندالله العزیزالحکیم

                                  روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۲